My Loyalty Followers

Isnin, 17 Januari 2011

::kenangan::

Entri yang tiada kena mengena... !!


Ceritanya bermula dari sini,,,
Waktu tu world cup dah final,,
(peminat setia football nie)
Waktu tu dak puas ati aku,,
lebih-lebih lagi Spain yG menang,,
aku ni support netherland,,, ayam belanda,,
kerana tersangat fanatiknya tu,aku buat satu deal ma my fren,,
aku dan aisyah(my fren) sokong netherland,,
c fitri plak sokong Spain,,,
so buat deal,,
klu Spain menang,, aku dan Aisyah terpaksa mintak 6ber budak lelaki di kelas,,,
owh,, What The H,,,,
Dan klu Netherland menang plak,,, c Fitri terpaksa jumpa (Hagemaru'seseorang yg dbenci),,
haha
mmg extreme bagi kami,,
well,, masing2 pemalu kan,,??
So,,,
jeng,,jeng,,jeng,,
malam tu,, apa lagi,, Melekatlah depan tv tu,,(tengok di tv1 jak)
Gara2 mengantuk sangat,, terlelaplah kejap,,, waktu tu jm 3 lebih,,, Second half permainan,,,
Tiba-tiba,,
Goal,,,
terdengar bunyik jeritan pengulas,,
omg,,, Spain goal,,
woo,, mengalir air mata ni,,,
tersangat kiciwa,,,,
waktu tu pun waktu kecederaan sudah,,
Pupus harapan,,,,

the next day,,,
kmi pun buatlah deal yang dirancang,,
bcoz,, janji harus ditepati bukan??
owh,, so maLu,,, terpaksa mintak 6ber si Nizam(sory),,,,
But pas tu,,, rasa sunyi bab dah habis WC,,,
Hari-hari tidur awal sudah,,
sebab waktu WC main,, waktu tengah malam,,,
berjagalah,,, Kadang-kadang sampai jam 4 bru tido,,,
Biasalah,, Penyokong Fanatik,,

Tiada ulasan: