My Loyalty Followers

Selasa, 22 Februari 2011

::mimpi yang menyedihkan !!::

Lupa lak cita tadik !! Semalam, aku termimpi pasal sesuatu yang menyedihkan !! klu ble, aku tak maw ingat walau sesaat pasal mimpi tu !! mw cita ke ?? cita lah !! biar lega sikit hati aku !! Semalam, my sis ada bagi tengok newspaper !!ada gambar dya ngan my little bro !! Wow,, menghairan bin ajaibkan sekali !! Sebenarnya, my grandma yang postkan pic tu !! So , mlm nya !! Aku masuk tido dlm jm 11 lebih gito !! Masuk trus tido sbb kecapek-an..!! So, aku pun berdreaming,,
Dalam mimpi tu, kejadian sama berlaku, adik aku bagi tengok news yang sama kat aku !! Then, 10 minute later, aku carik my sis tu, n then ntah cam na aku tw dia MENINGGAL,, :(.. dlm mimpi tu aku menangis, then aku terjaga,, air mata aku pun mengalir gak,, eehh !!! I dont want it happen to me & my family !!! Aku taw setiap manusia yang hidup pasti mati !! But, panjangkan lah umur family ku !! amin...
Dah2,, taknak ingat pasal tu dah... Buang lautlah mimpi tu !!!

Tiada ulasan: